Labi1995
|
Publicado: Lun Jun 17, 2019 2:35 am Título del mensaje: stannar sitter och |
|
|
?r vettigt! I ?verensst?mmelse med artikeln i den refererade artikeln hade jag blivit tillsagd att jag beh?ver "stabilitet" skor, ?ven om jag alltid hade k?nt mig mest bekv?ma i neutrala skor n?r jag hade f?rs?kt dem uteslutande f?r nyfikenhetens Nike Air Max 2017 Mens skull. Efter ?r av att f?lja denna dogma har jag under de senaste 18 m?naderna lyckats ?verg? till fr?mst minimalistiska neutrala skor (s?rskilt Saucony Kinvaras och Nike Nike Air Max TN Mujer Free Run +), som b?r Newton stabilitets tr?ningsskor f?r 12 + mil l?nga k?rningar och raser (deras stabilitetselement ?r mycket mer blygsamt ?n min tidigare Brooks Adrenalin). Som ett resultat av denna sko?verg?ng och min omvandling mot en mittfotstrejk ?r mina f?tter mycket starkare och jag njuter av milen mer. Bottom line ?r att k?pa skor fr?n en bra l?pare som accepterar avkastning, eftersom det ?r sv?rt att urskilja en skos komfort * under k?rning * i en butik. F?r flera ?r har jag sett diskussioner om detta ?mne och varit en ivrig l?sare av Runner's V?rlden Nike Air Max 90 Damenoch flera av de online bloggarna om detta ?mne Jag har kommit ?ver samma underliggande problem: Bristen p? adekvat potentiell utv?rdering av skoval och hur det korrelerar med skada eller typ av skada. Fr?gan ligger d?rf?r i hur kan vi utforma en studie f?r att se p? detta. Jag ?r upp f?r en detaljerad diskussion om det.Nike Air Max 95 Femme Det finns miljoner av oss, l?pare, d?r ute. Mest som jag har tr?ffat p? mina k?rningar ?r mycket intelligenta och nyfikna m?nniskor som jag ?r s?kra p? att vi kan rekrytera f?r att g?ra en studie. Vad s?gs om prospektivt efter college distans l?pare, logga sina tr?ningsskor, g?ra fotavtryck analys, m?ta pronation, tapa deras l?pande m?nster och sedan f?lja sina skador ?ver sina fyra ?r karri?rer skulle vara en b?rjan. Jag vet att jag ska sl? upp Orbis f?r att leta upp s? mycket p? det h?r som m?jligt. En av de saker jag har l?rt mig sedan jag b?rjade granska redskapen h?r p? Runblogger ?r att olika f?retag har olika tillv?gag?ngss?tt f?r hur de handlar om att s?ka recensioner fr?n bloggare som jag. Vissa ?r tydligt intresserade av att bara f? exponering och koppling, de ?r inte bra p? att ?terv?nda e-postmeddelanden och man har g?tt s? l?ngt som att ange att n?gon granskning jag skriver om jag h?ller med om att arbeta med www.tonyrusconi.it dem m?ste vara antingen positiv eller neutral s?g, jag finner detta oetiskt och jag nekade snabbt den). Andra ?r verkligen intresserade av att f? feedback, bra eller d?ligt, och ?r mer ?n villiga att svara p? fr?gor och svara p? e-postmeddelanden snabbt. Det h?r ?r de f?retag som jag tycker mest om att arbeta med, och Hydrapak ?r ett f?retag som tillh?r denna grupp. och de ?r inte lika k?nda som stora namnf?retag som Nathan och Camelbak. Min erfarenhet som samverkar med Hydrapak har dock varit stellar, och de g?r n?gra riktigt fina produkter. Jag har tidigare granskat deras Gel Bot vattenflaska och Softflask gelflaskor (som ?r fantastiska!), Och f?r flera m?nader sedan skickade de mig ett nytt hydreringspaket som de hade sl?ppt kallat Hydrapak E-Lite hydratv?st (information: packet var en gratis medieprov). Jag brukar inte ha ett paket n?r jag k?r eftersom de flesta av mina k?rningar ligger n?ra hem eller passerar genom parker d?r jag kan fylla en handh?llen flaska men jag har nu haft chansen att springa i E- Lite v?st Nike Air Max Classic BW Femme flera g?nger, och jag m?ste s?ga att jag ?n en g?ng ?r imponerad. Den andra f?rpackningen jag ?ger ?r en ?ldre Camelbak Rogue som b?r 70 oz v?tska, men det ?r lite skrymmande och ibland chafes mina axlar och nacke som den studsar n?r jag b?r den p? sp?ret. E-Lite v?sten ?r d?remot ungef?r lika liten som en f?rpackning kan vara, och passformen ?r perfekt - stannar sitter och studsar inte. Det Nike Air Max 90 Femme b?r bara 1 liter v?tska, men det ?r mer ?n tillr?ckligt f?r de allra flesta Adidas Ultra Boost Dam av mina k?rningar. Det har inte lagringsutrymme p? min Camelbak, men det har fickor p? r?tt st?llen - tv? p? varje sida p? axelremmens framsida. Fickorna ?r bara stora nog f?r en mobiltelefon, gels?ckar, iPod Nano, bilnycklar eller n?got annat litet objekt som du kanske beh?ver b?ra. Eftersom de ?r placerade p? framremmarna ?r de l?ttillg?ngliga, till skillnad fr?n min Camelbak som kr?ver att jag slutar och tar av sig om jag vill komma ?t fickorna p? baksidan. |
|